• Acasa
  • Despre instituţie
    • Organizare şi funcţionare
    • Conducere
    • Organizare
      • Regulament de organizare şi funcţionare
      • Organigrama
      • Lista instituțiilor care funcționează în subordine
      • Carieră - anunțurile posturilor scoase la concurs
    • Programe şi strategii
    • Rapoarte și studii
  • Informaţii de interes public
    • Solicitare informaţii
      • Numele și prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare în baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrativă
      • Lista cu documentele de interes public și lista cu documentele produse de instituție.
      • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Buget pe surse financiare (începând cu anul 2015)
      • Situația plăților - execuția bugetară
      • Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziţii publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice și contractele cu valoare de peste 5000 de euro
      • Contractele începând cu data aplicării memorandumului
    • Declarații de avere și de interese
    • Formulare tip
    • Decizia 45/13.02.2025 privind repartizarea sumelor
  • Forum
  • CCD HD
  • Curriculum şi inspecţie şcolară
  • Examene
  • Management
  • Contact

Despre institutie

  • Rolul I.S.J
  • Personal I.S.J.
  • Program audienţe

Transparenţa decizională

  • Legea 544 din 2001
  • Regulamente interne
  • Declaraţii de avere
  • Venituri angajati
  • Documente manageriale
  • Program audienţe inspectori școlari
  • Guvernare transparentă, deschisă și participativă – standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit – cod SIPOCA 35

Management

  • Managementul cazurilor de violență
  • Învățământul profesional și dual hunedorean
  • C.L.D.P.S. Hunedoara
  • PLAI 2017-2020
  • PDI/PAS - Unitaţi de învăţământ
  • Coordonatori zonali
  • Mişcarea personalului didactic
  • Gradatii de merit

Reţeaua şcolară

  • Reţeaua şcolară
  • Plan de şcolarizare
  • Echivalare studii

Juridic

  • Juridic
  • Aspecte juridice
  • Legislatie

Facebook

A fost lansată seria de materiale informative pentru elevi/școli în cadrul campaniei „Om cu Om oprim pandemia”

Created: 02 April 2021
Hits: 34781

Vă invităm să vizualizați și să descărcați afișele cu informații utile și reguli ce trebuie respectate pentru limitarea răspândirii infecției cu virusul SARS-Cov- 2 în școli, lansate în cadrul campaniei „Om cu Om oprim pandemia”, derulată de Ministerul Sănătății, în colaborare cu Ministerul Educației, UNICEF și Universitatea „Babeș-Bolyai” (Catedra de sănătate publică) din Cluj-Napoca.

Citește tot articolul...

Informare privind rezultatele înregistrate la simularea probelor scrise ale examenului național de bacalaureat 2021

Created: 01 April 2021
Hits: 35526

Astăzi, 31 martie 2021, s-a finalizat simularea examenului național de bacalaureat 2021 prin comunicarea rezultatelor obținute de elevii care au susținut probele scrise. 

S-au înregistrat următoarele rezultate:

  • Proba E.a) - Limba și literatura română - procent de promovare (note mai mari sau egale cu 5): 70,20%.
    • 371 de elevi au obținut nota 10.
  • Proba E.b) - Limba și literatura maternă - procent de promovare (note mai mari sau egale cu 5): 81,90%.
    • 18 elevi au obținut nota 10.
  • Proba E.c) - Proba obligatorie a profilului - procent de promovare (note mai mari sau egale cu 5): 51,40%.
    • 772 de elevi au obținut nota 10.
  • Proba E.d) - Proba la alegere a profilului - procent de promovare (note mai mari sau egale cu 5): 68,10%.
    • 1.556 de elevi au obținut nota 10.

Rată de promovare generală (medii mai mari sau egale cu 6): 40,71%.

Județele cu cele mai bune rezultate au fost Brăila (52,1%), Cluj (51%), Galați (47,8%), Iași (47,3%), București (46,4%).

16 elevi au obținut media 10.

Comparativ cu simulările din anii precedenți, rezultatele se situează în același interval:

An

2016

2017

2018

2019

2021

Procent de promovare

38,39%

38,23%

39,55%

42,15%

40,71%

Informare privind desfășurarea simulării probelor scrise din cadrul examenului național de bacalaureat 2021

Created: 27 March 2021
Hits: 35690

În perioada 22 - 25 martie 2021 s-a desfășurat simularea probelor scrise pentru examenul de bacalaureat 2021, după cum urmează:

  1. Luni, 22 martie 2021, a avut loc proba scrisă la Limba și literatura română. Au fost prezenți 112.153 de elevi. Nu au putut participa elevii din 78 de unități de învățământ liceal, aflate în localități în care rata incidenței cumulate la nivelul unității este mai mare sau egală cu 6/1000 locuitori (aproximativ 5% din numărul total de unități). Din cauza unor tentative de fraudă au fost eliminați cinci candidați.
  2. Marți, 23 martie 2021, s-a desfășurat proba scrisă la disciplina obligatorie a profilului (matematică, respectiv istorie). Au participat 108.913 elevi, din care 74.178 au susținut proba la matematică, iar 34.735 au susținut proba la istorie. Nu au putut participa elevii din 88 de unități de învățământ liceal aflate în localități în care rata incidenței cumulate la nivelul unității este mai mare sau egală cu 6/1000 locuitori. Patru candidați au fost eliminați.  Cea mai mare rată de prezență (94%) s-a înregistrat în județul Harghita, iar județele cu cea mai scăzută rată de participare au fost Brașov, Ilfov și Timiș, județe în care se află 72 din cele 88 de licee în care nu s-a putut organiza simularea.

Citește tot articolul..

Adaptarea structurii anului școlar 2020-2021 la situația epidemiologică actuală

Created: 25 March 2021
Hits: 32973

Astăzi, 25 martie 2021, la sediul Ministerului Educației, a avut loc ședința Comisiei de Dialog Social. Au participat, alături de reprezentanții Ministerului Educației, reprezentanții federațiilor sindicale reprezentative din învățământ și ai asociațiilor patronale, iar în calitate de invitați, reprezentanți ai elevilor, studenților și părinților.

Consultările cu partenerii de dialog social au vizat calendarul și modul de organizare a examenelor naționale, precum și propunerile de modificare/adaptare a structurii anului școlar 2020-2021 la realitățile impuse de situația epidemiologică.

În urma consultărilor deschise și constructive, luând în considerare toate propunerile formulate în contextul creșterii ratei de infectare cu virusul Sars-CoV-2, prin implicarea tuturor factorilor care pot să contribuie la implementarea măsurilor necesare pentru bunul mers al procesului de învățământ și asigurarea dreptului la educație, au rezultat următoarele concluzii:

Citește tot articolul...

Eroii Internetului - Siguranța elevilor în mediul online în școli

Created: 23 March 2021
Hits: 34283

Dragi profesori,

Trăim într-o perioadă în care majoritatea activităților noastre s-au mutat în online.

Proiectul Eroii Internetului vine în ajutorul celor care își doresc o lume a onlineului mai sigură, mai prietenoasă. Participarea ajută și copiii și adulții să înțeleagă consecințele acțiunilor de pe internet și încurajează bune practici.

Proiectul vine în școli sub forma unei competiții educative cu premii și activități care au bucurat deja mulți elevi și profesori și au contribuit la creșterea conștientizării asupra pericolelor din online. Informații complete despre proiect și participare găsiți aici: https://www.adfaber.org/proiecte/competitia-eroii-internetului.html.

Totul este gratuit și util. Vă puteți înscrie completând formularul de pe website, iar echipa proiectului vă va sta alături cu toate materialele necesare.

Mai jos găsiți linkuri care vă vor ajuta pe parcursul competiției.

Website competiție: https://adfaber.org/eroii-internetului

Link training profesori: https://adfaber.org/profesori

Pași de urmat în program:

https://drive.google.com/file/d/1yJH8-VJPLHS8B0shWtqlr4lGO4RCQ0-f/view

Poster Competiție:

https://drive.google.com/file/d/1blLP7PkIFlv-d5Gw_CLSGJUNTBK_LDAi/view

Cu gândul la o lume online mai sigură, vă mulțumim!

Comunicat de presă

Created: 23 March 2021
Hits: 27899
În urma finalizării procedurii de achiziție lansate de MEC-UMPFE în cadrul Proiectului privind învăţământul secundar (ROSE), în județul Hunedoara va fi livrat de către SC Eta2U SRL, în această săptămâna, un prim lot constând într-un număr de 1069 laptopuri din cele 1704 achiziționate. Restul de 635 dispozitive vor fi livrate unităților de învățământ la începutul lunii aprilie.

Dispozitivele electronice sunt destinate îmbunătățirii condițiilor de predare-învățare din 31 de unități de învățământ de nivel liceal eligibile pentru Proiectul ROSE, fiind menite să faciliteze învățarea prin intermediul tehnologiei și al internetului, în contextul pandemiei de COVID-19, produse de coronavirus.

Laptopurile vor fi puse la dispoziția elevilor care nu dispun de echipamente electronice pentru desfășurarea activităților didactice online și permit liceelor să fie mai bine pregătite în cazul suspendării cursurilor față-în-față, prin sprijin acordat celor mai dezavantajați elevi, evitând adâncirea inechităților cauzate de accesul inegal la resurse, precum și posibilul abandon al elevilor proveniți din grupuri dezavantajate.


Biroul de presă al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara

Eroii Internetului - Siguranța elevilor în mediul online în școli

Created: 22 March 2021
Hits: 28797
Către unitățile de învățământ cu nivel primar și gimnazial,

Programul "Eroii Internetului" oferă cadrelor didactice instrumente și metode utile pentru a preda și noțiuni fundamentale de siguranță digitală. Materialele dezvoltate de Google în parteneriat cu iKeepSafe permit cadrelor didactice să dezvolte elevilor abilități privind navigarea, comunicarea și învățarea în mediul online în condiții de siguranță, precum și conștientizarea de către aceștia a potențialelor pericole din mediul online: cyberbullying, manipulare și fake news.

Până pe data de 16 aprilie 2021 cadrele didactice din învățământul primar și gimnazial se pot înregistra în Programul "Eroii Internetului", pentru a participa la cursurile gratuite. Pentru înscrierea în program se va accesa platforma http://www.adfaber.org/profesori sau se va transmite un mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Programa cursurilor este disponibilă la: https://adfaber.org/programa

Parteneriat între Ministerul Muncii și Protecției Sociale și Ministerul Educației pentru dezvoltarea programului „A doua Șansă”

Created: 18 March 2021
Hits: 27279

În cadrul întâlnirii de lucru de astăzi, 18 martie, cei doi miniștri - Raluca Turcan și Sorin Mihai Cîmpeanu - au discutat despre soluțiile cele mai potrivite pentru persoanele sărace, beneficiare ale venitului minim garantat, care ar putea fi active pe piața muncii. 

În urma campaniei naționale de verificare a stabilirii și a acordării ajutorului social și pentru identificarea măsurilor de creștere a ocupării de către persoanele apte de muncă, derulată de Ministerul Muncii, a fost identificat un număr de 14.000 persoane fara studii finalizate la nivel primar sau gimnazial - persoane care nu au un loc de muncă și al căror venit este doar cel din ajutorul social.

Pentru a crește șansele de angajare pe piața muncii a acestor persoane este nevoie de îmbunătățirea nivelului de educație, pe de o parte, dar și de existența cadrului de formare pentru a obține o calificare profesională. 

Continuă să citești tot articolul aici.

Page 20 of 39

  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24

Concurs directori

Concurs directori si directori adjuncți 2022

Concurs directori si directori adjuncți 2021

Programe sociale

  • Euro 200
  • Bani de liceu
  • Alocatii
  • Burse profesionale

Inscrierea in invatamantul primar

  • Înscrierea în învățământul primar 2025 - 2026
  • Înscrierea în învățământul primar 2024 - 2025
  • Înscrierea în învățământul primar 2023 - 2024
  • Înscrierea în învățământul primar 2022 - 2023
  • Înscrierea în învățământul primar 2021-2022

Comunicate de presa

  • Comunicate de presa

Proiecte POCU / PEO

  • Educație fără bariere: Universitate, Progres, Transformare (Edu- UPT)
  • Hai la școală! O șansă pentru viitor
  • Șansa- Școala activă pentru Noi, Succes pentru angajatori
  • A doua șansă cu dascăli de primă mână
  • Profesionalizarea carierei didactice - PROF
  • Consiliul Judetean al Elevilor Hunedoara

Diverse

  • Anticorupție: Strategia anticorupție în MEC și ISJ Hunedoara
  • Prevenirea şi combaterea hărţuirii
  • InfoDROG- informații despre lupta antidrog
  • Formulare avizare acte de studii / formulare eliberare duplicat
  • Bune practici în educaţie
  • Campania "European Cyber Security Month”
  • InfoCons – protectia consumatorilor

geoparc

Resurse educaţionale (RED)

  • Procedură
  • ETIC
  • Preșcolar
  • Primar
  • Gimnazial
  • Liceal
  • Profesional și Tehnic
  • Învățământ Special

salvaticopiii

Noutati

  • Ghid admitere licee 2025-2026
  • ÎNVĂȚĂMÂNTUL DUAL HUNEDOREAN - DRUMUL SPRE O CARIERĂ DE SUCCES - ÎNVAȚĂ, INVESTEȘTE, APLICĂ!
  • Program audienţe inspectori școlari
  • Contabilitate - Învățământ Profesional și Tehnic
  • Alte specializări - Învățământ Profesional și Tehnic
  • Gradatii de merit
  • Decizia 45/13.02.2025 privind repartizarea sumelor
  • A doua șansă cu dascăli de primă mână
  • Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
  • Programul anual al achizițiilor publice
  • Legislatie
  • Înscrierea în învățământul primar 2025 - 2026

Educatia continua

IMG 20200930 WA0001

Învățare ONLINE

invatare online

Copyright © 2025 Inspectoratul Scolar judetean Hunedoara. All Rights Reserved.