• Acasa
  • Despre instituţie
    • Organizare şi funcţionare
    • Conducere
    • Organizare
      • Regulament de organizare şi funcţionare
      • Organigrama
      • Lista instituțiilor care funcționează în subordine
      • Carieră - anunțurile posturilor scoase la concurs
    • Programe şi strategii
    • Rapoarte și studii
  • Informaţii de interes public
    • Solicitare informaţii
      • Numele și prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare în baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrativă
      • Lista cu documentele de interes public și lista cu documentele produse de instituție.
      • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
    • Buletinul informativ (Legea 544/2001)
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Buget pe surse financiare (începând cu anul 2015)
      • Situația plăților - execuția bugetară
      • Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziţii publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice și contractele cu valoare de peste 5000 de euro
      • Contractele începând cu data aplicării memorandumului
    • Declarații de avere și de interese
    • Formulare tip
    • Decizia 45/13.02.2025 privind repartizarea sumelor
  • Forum
  • CCD HD
  • Curriculum şi inspecţie şcolară
  • Examene
  • Management
  • Contact

Despre institutie

  • Rolul I.S.J
  • Personal I.S.J.
  • Program audienţe

Transparenţa decizională

  • Legea 544 din 2001
  • Regulamente interne
  • Declaraţii de avere
  • Venituri angajati
  • Documente manageriale
  • Program audienţe inspectori școlari
  • Guvernare transparentă, deschisă și participativă – standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit – cod SIPOCA 35

Management

  • Managementul cazurilor de violență
  • Învățământul profesional și dual hunedorean
  • C.L.D.P.S. Hunedoara
  • PLAI 2017-2020
  • PDI/PAS - Unitaţi de învăţământ
  • Coordonatori zonali
  • Mişcarea personalului didactic
  • Gradatii de merit

Reţeaua şcolară

  • Reţeaua şcolară
  • Plan de şcolarizare
  • Echivalare studii

Juridic

  • Juridic
  • Aspecte juridice
  • Legislatie

Facebook

m9.jpg
STRUCTURA
ANULUI ȘCOLAR
2023-2024
citește mai mult ...
m9.jpg
Date de contact ale
unităților de învățământ
citește mai mult ...
m9.jpg
Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara
citește mai mult ...
previous arrow
next arrow

Eroii Internetului - Siguranța elevilor în mediul online în școli

Created: 22 March 2021
Hits: 28868
Către unitățile de învățământ cu nivel primar și gimnazial,

Programul "Eroii Internetului" oferă cadrelor didactice instrumente și metode utile pentru a preda și noțiuni fundamentale de siguranță digitală. Materialele dezvoltate de Google în parteneriat cu iKeepSafe permit cadrelor didactice să dezvolte elevilor abilități privind navigarea, comunicarea și învățarea în mediul online în condiții de siguranță, precum și conștientizarea de către aceștia a potențialelor pericole din mediul online: cyberbullying, manipulare și fake news.

Până pe data de 16 aprilie 2021 cadrele didactice din învățământul primar și gimnazial se pot înregistra în Programul "Eroii Internetului", pentru a participa la cursurile gratuite. Pentru înscrierea în program se va accesa platforma http://www.adfaber.org/profesori sau se va transmite un mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Programa cursurilor este disponibilă la: https://adfaber.org/programa

Parteneriat între Ministerul Muncii și Protecției Sociale și Ministerul Educației pentru dezvoltarea programului „A doua Șansă”

Created: 18 March 2021
Hits: 27344

În cadrul întâlnirii de lucru de astăzi, 18 martie, cei doi miniștri - Raluca Turcan și Sorin Mihai Cîmpeanu - au discutat despre soluțiile cele mai potrivite pentru persoanele sărace, beneficiare ale venitului minim garantat, care ar putea fi active pe piața muncii. 

În urma campaniei naționale de verificare a stabilirii și a acordării ajutorului social și pentru identificarea măsurilor de creștere a ocupării de către persoanele apte de muncă, derulată de Ministerul Muncii, a fost identificat un număr de 14.000 persoane fara studii finalizate la nivel primar sau gimnazial - persoane care nu au un loc de muncă și al căror venit este doar cel din ajutorul social.

Pentru a crește șansele de angajare pe piața muncii a acestor persoane este nevoie de îmbunătățirea nivelului de educație, pe de o parte, dar și de existența cadrului de formare pentru a obține o calificare profesională. 

Continuă să citești tot articolul aici.

Întâlnirea de lucru pe tema evaluării nivelului de dezvoltare pentru copiii care urmează să fie înscriși în clasa pregătitoare

Created: 18 March 2021
Hits: 27658

Întâlnirea de lucru pe tema evaluării nivelului de dezvoltare pentru copiii care urmează să fie înscriși în clasa pregătitoare

Inscriere pregatitoare   Inscriere

Prezentarea PowerPoint poate fi accesată aici.

Mai multe detalii aici.

Rata de incidență pe localități (actualizată la data de 17 martie), comunicată de Centrul Național de Conducere și Coordonare a Intervenției (CNCCI)

Created: 17 March 2021
Hits: 26707
PDF icon incidenta localitati 17.03.pdf

Inscriere in clasa pregatitoare 2021

Created: 16 March 2021
Hits: 24702

Citește documentul PDF

Situație epidemiologică școli || Numărul total de cazuri la nivel național, înregistrate în unități de învățământ, în perioada 8 - 15 martie 2021

Created: 15 March 2021
Hits: 25669

În perioada 8 - 15 martie 2021, în unitățile de învățământ preuniversitar, situația epidemiologică este următoarea:

  • Număr preșcolari/elevi confirmați Covid-19: +181 (medie 22 cazuri/zi)
  • Număr personal confirmat Covid-19: +321 (medie 40 cazuri/zi)
  • Număr clase/grupe cu activitatea față în față suspendată ca urmare a cazurilor confirmate: +216.

Se constată o scădere a numărului mediu zilnic de infectări, atât în cazul elevilor, cât și al personalului, comparativ cu perioada de raportare anterioară (1-10 martie):

  • Preșcolari/elevi confirmați Covid-19: +376 (medie 38 cazuri/zi)
  • Personal confirmat Covid-19: +545 (medie 55 cazuri/zi)
  • Clase/grupe cu activitatea față în față suspendată ca urmare a cazurilor confirmate: +209.

Reiterăm importanța respectării tuturor regulilor privind prevenirea infectării cu virusul SARS-CoV2, precum și importanța testării în școli, alături de susținerea campaniei de vaccinare a personalului din educație.

Articolul complet aici.

Au fost aprobate metodologia și calendarul de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2021-2022

Created: 15 March 2021
Hits: 25205

Ministerul Educației a emis metodologia de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2021 - 2022, precum și calendarul aferent acestui proces.

Pregătirea procesului de înscriere începe în data de 17 martie 2021, dată în care fiecare unitate de învățământ și inspectoratul școlar vor afișa circumscripțiile școlare, planul de școlarizare propus și numărul de clase pregătitoare alocate.

În perioada 29 martie - 28 aprilie 2021, părinții/tutorii legal instituiți/reprezentanții legali vor completa/depune/transmite cererile-tip de înscriere. Cererile vor putea fi transmise online sau depuse la unitatea de învățământ la care aceștia solicită înscrierea copiilor.

Prima etapă de înscriere în învățământul primar se va desfășura în perioada 10 - 20 mai 2021, astfel:

  • 10 - 11 mai 2021: procesarea de către comisia națională a cererilor-tip de înscriere, cu ajutorul aplicației informatice și repartizarea copiilor la școala de circumscripție;
  • 11 - 18 mai 2021: procesarea la nivelul unităților de învățământ, pe baza informațiilor din cererile-tip de înscriere și din documentele depuse/transmise de părinți/ tutori legal instituiți/reprezentanți legali, a cererilor prin care se solicită înscrierea la o altă unitate de învățământ decât la școala de circumscripție, pe locurile rămase libere;
  • 20 mai 2021: afișarea în unitățile de învățământ și pe site-ul inspectoratului școlar a candidaților înmatriculați și a numărului de locuri rămase libere.
  • Citește tot articolul aici.

Scenarii de funcționare unități școlare 15-19 martie 2021

Created: 13 March 2021
Hits: 25105

Comunicat de presă

Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara monitorizează dinamica scenariilor de funcționare a unităților de învățământ preuniversitar, la nivelul județului Hunedoara, aceasta fiind influențată de evoluția situației epidemiologice din fiecare localitate

Prin urmare, începând cu data de 08 martie 2021, în conformitate cu Hotărârea Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Hunedoara nr. 37/12.03.2021 și cu prevederile Ordinului comun al Ministerului Educației și al Ministerului Sănătății nr. 3235/93/04.02.2021, cu modificările și completările ulterioare, în județul Hunedoara, se înregistrează următoarea situație:

Citește tot articolul...

Page 22 of 40

  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26

Inscrierea in invatamantul primar

  • Înscrierea în învățământul primar 2025 - 2026
  • Înscrierea în învățământul primar 2024 - 2025
  • Înscrierea în învățământul primar 2023 - 2024
  • Înscrierea în învățământul primar 2022 - 2023
  • Înscrierea în învățământul primar 2021-2022

Concurs directori

Concurs directori si directori adjuncți 2022

Concurs directori si directori adjuncți 2021

Resurse educaţionale (RED)

  • Procedură
  • ETIC
  • Preșcolar
  • Primar
  • Gimnazial
  • Liceal
  • Profesional și Tehnic
  • Învățământ Special

Comunicate de presa

  • Comunicate de presa

Proiecte POCU / PEO

  • Educație fără bariere: Universitate, Progres, Transformare (Edu- UPT)
  • Hai la școală! O șansă pentru viitor
  • Șansa- Școala activă pentru Noi, Succes pentru angajatori
  • A doua șansă cu dascăli de primă mână
  • Profesionalizarea carierei didactice - PROF
  • Consiliul Judetean al Elevilor Hunedoara

Diverse

  • Anticorupție: Strategia anticorupție în MEC și ISJ Hunedoara
  • Prevenirea şi combaterea hărţuirii
  • InfoDROG- informații despre lupta antidrog
  • Formulare avizare acte de studii / formulare eliberare duplicat
  • Bune practici în educaţie
  • Campania "European Cyber Security Month”
  • InfoCons – protectia consumatorilor

geoparc

Programe sociale

  • Euro 200
  • Bani de liceu
  • Alocatii
  • Burse profesionale

salvaticopiii

Noutati

  • Starea învățământului IPT hunedorean
  • Raportul privind inserția socio profesională
  • REZULTATELE ADMITERII LA ÎNVĂȚĂMÂNTUL SERAL ȘI CU FRECVENȚĂ REDUSĂ PENTRU ANUL ȘCOLAR 2025-2026
  • RAPORT EXAMENe CERTIFICARE SESIUNEA IULIE 2025
  • LOCURI LIBERE PENTRU ETAPA II DE ADMITERE ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PROFESIONAL ȘI DUAL.
  • Rezultatele la probele practice inspecțiile speciale la clasă
  • Evaluarea Națională - vizualizare lucrare
  • Comunicat Rezultate initiale BAC 2025
  • ANUNŢ DE SELECŢIE PARTENER - F.O.C.U.S
  • ANUNŢ DE SELECŢIE PARTENER - A.S.P.I.R
  • ANUNŢ DE SELECŢIE PARTENER - INTEGRA
  • ÎNVĂȚĂMÂNTUL DUAL HUNEDOREAN - DRUMUL SPRE O CARIERĂ DE SUCCES - ÎNVAȚĂ, INVESTEȘTE, APLICĂ!

Educatia continua

IMG 20200930 WA0001

Învățare ONLINE

invatare online

Copyright © 2025 Inspectoratul Scolar judetean Hunedoara. All Rights Reserved.